Veelgestelde vragen

Op DEZE pagina kunt u alle PH adressen vinden.
Alle informatie over de ledenadministratie van Atletiek, Loopsport, Gymnastiek en Turnen kunt u op deze pagina vinden.

Voor de Atletiek en Loopsport kunt u ook direct mailen, klik hier

Voor de Gymnastiek en Turnen klikt u hier
Je kunt inloggen op je persoonlijk pagina (link bovenaan de pagina boven ons PH logo) met behulp van je e-mailadres, in combinatie met je eigen wachtwoord.

Weet je het wachtwoord niet of ben je het wachtwoord vergeten gebruik dan de knop 'wachtwoord vergeten'. Als je e-mail adres in de ledenadministratie staat, krijg je een e-mail op dit adres met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Werkt dit niet voor je (E-mail adres staat niet goed in de ledenadministratie, dan kun je het met dit formulier aan de ledenadministratie doorgeven. Dit kan even duren, omdat we dit met de hand moeten verwerken.

Let op!

De combinatie emailadres + wachtwoord moet uniek zijn per lid. Wij raden je aan om per lid een eigen e-mailadres te gebruiken, dus geen gemeenschappelijk/gezins e-mailadres. Dit kan worden gewijzigd na een succesvolle inlog op de persoonlijke pagina.
 

Indien er wel één e-mailadres gebruikt wordt voor meerdere leden, dien je er rekening mee te houden dat er verschillende wachtwoorden gebruikt moeten worden! Let er dan tevens op, dat het wachtwoord niet in uw browser op te slaan, anders zal bij automatisch inloggen altijd hetzelfde lid worden getoond. 

Loop je hiermee vast, stuur dan nogmaals een wachtwoordreset naar je zelf toe (met het gemeenschappelijke e-mailadres), je krijgt dan het volgende scherm en kunt het juiste lid aankiezen.




Werkt dit niet voor je (E-mail adres staat niet goed in de ledenadministratie, dan kun je het met dit formulier aan de ledenadministratie doorgeven. Dit kan even duren, omdat we dit met de hand moeten verwerken.
Meerdere mensen ondervinden problemen bij het instellen van het wachtwoord of wijzigen van hun gegevens.

Wij hebben gemerkt dat vooral de combinatie met het sterk verouderde Windows 7 en Internet Explorer dit probleem heeft. Wij adviseren om dit systeem niet meer te gebruken, de ondersteuning door Microsoft is gestopt. Dat wil zeggen dat er geen veiligheidsupdates meer worden uitgebracht en uw systeem gevaar loopt.

Controleer bij een wachtwoordreset ALTIJD de spam folder, het kan zijn dat de e-mail van PH daar in terecht is gekomen.

Optie 1 is om in ieder geval cookies van Club-Assistent toe te staan, dit is het systeem waar de PH site mee werkt. Hoe deze cookies toestemming te geven? Omdat er heel veel browsers (IE, Edge, Chrome, Safari, Opera etc.) en versies zijn kunnen we geen algemeen antwoord geven, u kunt het beste hierop 'Googelen' voor uw specifieke situatie. Zoek naar cookies toestaan in combinatie met de naam en versie van uw browser.
Optie 2 is om een andere browser te gebruiken in combinatie met Windows 7, met Chrome hebben we goede ervaringen.
Optie 3 is om tijdelijk een andere PC te gebruiken.


De nieuwe ledenadministratie, zit 'achter' de website.
Behalve je contact-, privacy en betaalgegevens -die jezelf beheert-, gaan wij als club daar ook informatie inzetten over je teamindelingen, trainingschema's, blessureregistratie en nog veel meer. Denk aan nieuwsbrieven en bijvoorbeeld mededelingen van je trainer. Ook kun je hier aangeven welke werkervaring (branche) je hebt en in welke vrijwilligerstaken je bent geïnteresseerd.
Om in te kunnen loggen, gebruiken we de combinatie van je E-mail adres en wachtwoord. Als je denkt dat het juiste E-mail adres al in de ledenadministratie staat, kun je direct een wachtwoord reset aanvragen. Dat doe je op de HOME page van de site met de optie "wachtwoord vergeten".





Staat er geen of een verkeerd E-mail adres in de administratie (de wachtwoord reset werkt niet voor je) dan hebben we de volgende optie beschikbaar voor je:

Klik hiervoor op de volgende link www.ph.nl/e-mailadres-toevoegen 


Dan verschijnt er een scherm waar je naamgeboortedatum en je E-mail adres moet opgeven. Je ontvangt dan op dat E-mail adres een wachtwoordreset van ons. Daar het mailadres en je gegevens handmatig gecontroleerd moeten worden kan het even duren voordat je een reactie krijgt.

Als je bent ingelogd, kom je op je persoonlijke pagina uit (MyClub heet dit). Op deze pagina zie je hoe je bij ons bent geregistreerd en kun je daarin wijzigingen aanbrengen.

Na succesvolle inlog, kun je ook gebruik maken van de speciale app op je smartphone of tablet. Hiervoor moet je met dezelfde gegevens inloggen om op je teampagina te komen.

Kom je er niet uit? Mail dan even met de ledenadministratie, zij helpen je zo snel mogelijk vooruit.
Ledenadministratie Prins Hendrik
In je persoonlijke Mijn Club omgeving kun je o.a. controleren en wijzigen:
  • adres en telefoon gegevens
  • privacy instellingen
  • bankgegevens voor incasso van de contributie
  • e-mail adres
  • competenties (met welk vaardigheden zou je eventueel voor Prins Hendrik in te zetten zijn)
  • voorkeur voor ontvangen van de Kangoeroebode op papier of digitaal
  • persoonlijke prestaties
  • toekomstige bardiensten
  • opzeggen lidmaatschap
  • etc.

Ook zal dit een communicatie omgeving worden met je trainer.
Deze deelt je in het juiste team in en na inloggen kun je trainingschema's / trainingstijden / wedstrijdprogramma's / foto's etc. van jou team zien. Dit is de zogenaamde Team Pagina

Via uw persoonlijke omgeving, het ledenportaal.


Door de uitrol van het ledenportaal, heeft iedereen een persoonlijk account. U kunt deze activeren, d.m.v. een wachtwoordreset, deze link staat linksbovenaan op de HOME page.

Werkt dit niet voor je (E-mail adres staat niet goed in de ledenadministratie, dan kun je het met dit formulier aan de ledenadministratie doorgeven. Dit kan even duren, omdat we dit met de hand moeten verwerken.

Na inlog, kunt u zelf wijzigingen van o.a. woon- of E-mailadres, betalingsgegevens of telefoonnumer bijwerken. Inloggegevens zijn ook nodig om de app op de telefoon/tablet te kunnen gebruiken.
Na inloggen in de MyClub-pagina (zie hiervoor de home page, linksbovenin) kun je naar de teampagina van de team(s) waar je lid bent. Daar kun je gegevens van je teamleden zien. Wat je ziet is ook afhankelijk van de privacyinsteelingen van het lid.
De trainers zijn geïnformeerd over het vullen van de teampagina's. Dit is veel werk en kan daarom geruime tijd duren.
  1. Log in onder MyClub met je e-mailadres en wachtwoord.
  2. Ga naar Teams > "teamnaam" >Wedstrijdhistorie
  3. Achter elke wedstrijd staat (nadat deze gespeeld is) een icoon van een pen. Klik hierop en schrijf je verslag. Vul alle velden goed in. Geef eventueel ook een afbeelding op.
  4. De redactie publiceert het verslag na goedkeuring en staat je verslag op de website.

Opzeggen lidmaatschap Atletiek en Loopsport

Leden die hun lidmaatschap van de afdeling atletiek of Loopsport willen beëindigen dienen dit uiterlijk een maand voor het einde van het lopende kwartaal aan de ledenadministratie door te geven. Dit doe je binnen het ledenportal (= inloggen vanaf de home page van PH bij je eigen accoun). Indien men later opzegt zal het lidmaatschap tot het volgende kwartaal doorlopen, dit i.v.m. de verwerking bij de Atletiek Unie.
 
Wat betreft het opzeggen van de wedstrijdlicentie van de Atletiekunie het volgende:
Indien men voor het nieuwe jaar niet meer over een wedstrijdlicentie wil beschikken, dient deze apart bij de ledenadministratie te worden opgezegd vóór 1 december van het lopende jaar.

Opzeggen uitsluitend: per mail aan phlid@ph.nl of Schriftelijk aan Ledenadministratie PH, Klein Brabant 4, 5262 RK Vught. Indien niet tijdig wordt opgezegd, worden de kosten voor de wedstrijdlicentie doorberekend.

Ledenportaal

U dient deze zelf te activeren, d.m.v. een wachtwoordreset, deze link staat linksbovenaan op de HOME page.

Staat er geen of een verkeerd E-mail adres in de administratie (de wachtwoord reset werkt niet voor je) dan hebben we de volgende optie beschikbaar voor je:

Klik hiervoor op de volgende link www.ph.nl/e-mailadres-toevoegen 


Dan verschijnt een scherm waar je naamgeboortedatum en E-mail adres moet opgeven. Je ontvangt dan op dat E-mail adres een wachtwoordreset van ons. Daar het mailadres en je gegevens handmatig gecontroleerd moeten worden kan het even duren voordat je een reactie krijgt.


Na inlog, kunt u zelf wijzigingen van o.a. woon- of E-mailadres, betalingsgegevens of telefoonnumer bijwerken, ook heeft u hier de mogelijkheid om uw lidmaatschap op te zeggen.

Mutaties Gymnastiek & Turnen

De gym & Turnen heeft momenteel nog een eigen ledenadministratie, mutaties doorgeven via tonhoevenaars24@gmail.com
Iets werkt niet (404 page not found), er staat oude, onjuiste of u mist informatie ?

Neem hiervoor per E-mail contact op met de beheerder.
Contact
Clubhuis Prins Hendrik 
Sportlaan 1 (navigatie: Postweg)
5263 DN Vught
073-656 4322 (Bereikbaar tijdens trainingstijden)
 
Email: info@ph.nl
KVK: 40216724
Terug naar boven